Sponsored

Tuesday, March 04, 2008

TAG link favourite

kitaa!!
maksudnya it came!!

ape yang datangnya? hahahha =P tag datang daripada izzudin. dia ni pengusaha guamedia [dot] co [dot] cc. guamedia ni menyediakan muat turun, lirik, dan video lagu-lagu hangat dari serata dunia. ape tunggu lagi, serbulah guamedia itu!

ha, tag ini pasal laman web yang selalu aku lawati. maksudnya site2 yang selalu aku bukak la kan. kiranya site-mandatory kalo bukak komputer~ X)

bukak je mozilla browaser, aku terus tulis.
1. mail.yahoo.com - check2 email. ni sudah semestinya!

2. friendster.com - ini just tengok kalo ade orang tinggal testimonial dan friend request. pastu tutup, malas nak duduk lama-lama. karang teralit. kalo aku tengah boring, baru la aku baca bulletin2 board yang tahpape, skodeng tengok page-page orang yang ke-lawa-an tanpa meninggalkan sebarang jejak. huahahah X)

3. blogskins.com - aku suka cari skin2 yang ke-best-an untuk blog. skinblog yang aku tengah guna ni pun asalnya dari sini. cuma aku ade touch-up sikit-sikit. haha =P

4. mysoju.com - link ini menjadi feveret aku sejak belakangan ini. kat sini, boleh tengok korean/japanese/taiwanese drama atau movie online (english takde ok!) tapi buffering la. kalo internet laju, boleh la. site ni dah siap kategorikan dah episod-episod drama tu. tak payah susah2 search tapi aku menyusahkan diri jugak search guna veohTV. sebab aku mahu download la, tanak tengok online~

5. utusan.com.my - carik berita-berita terkini. aku tak tengok TV, so di sini la nak cover balik cerita2 yang aku tak tahu pasal malaysia ni. lol :)

kalo blog, aku tengok semua. takde prioritynya. semua feveret kalo sentiasa berhupdet (bukan macam aku~) dan ber-bloghopping la.

mahu tag aiqhazetty, kaka wana, shadowX_19, kak ieka

oh ya,
> > SPM result keluar 12 MAC ini! tak caya lagi, tengok utusan

;
1 haribulan ritu, aku ade pergi karnival pendidikan MARA kat depan the store dengan afarz. banyakla jugak kolej2 dan uni yang amik bahagian; lebih kurang dalam 20 booth agaknya. contohnya cyberjaya medical university, island college, monash university, KUIS, KIPSAS, kolej teknologi timur, uniKL dan banyak lagila. tak ingat. hmm, aku tak tahu la nak amik kos ape. konpius~

No comments: