Sponsored

Tuesday, March 18, 2008

aku di jepun?

smalam, aku bincang dengan umi aku pasal penolong dekan uitm yang buat farmasi.

umi : dia tu buat farmasi kat jepun.
aku : kat jepun? ehh, jepun ade farmasi jugak ke?
umi: le. adela.
aku : manela nak tau. selalunya jepun tu kan berkaitan dengan engineering bla bla. wahh, nak pergi jepun ahh!
umi : ee. ape yang bestnya? kena belajar semua dalam bahasa jepun. 1 tahun pula habis masa ke situ.
aku : ala, takpe r. best la~ *terbayang-bayang tempat kat jepun. tambah-tambah teringat drama-drama yang aku tengok. hahahaha =P*


sudahla. banyak berangan je. oh tidakk! tak mungkin terjadi.

umi suruh aku hafal al-quran banyak-banyak sikit. yang lupa-lupa dulu tu, ingat balik. berdosa kan kalau ape yang kita hafal, sudah dilupakan. ohh.. aku takut.

No comments: