Sponsored

Thursday, March 20, 2008

tag shuffle playlist

tag daripada amirul dan anysz.
INSTRUCTIONS - You guys kene menjawab soalan- soalan yang telah pun disediakan. Tetapi here’s the twist - You’ve got to answer the questions sambil mendengar lagu di Winamp or any music players, with list of your favorite songs in random / shuffle mode. And to make things even interesting, the questions are to be answered based on the songs you are currently listening to - like for each new question, you gotta hit “NEXT” on your player and see what song comes up next, and from there, you gotta answer the questions and the answer gotta be berdasarkan atau berkaitan dengan that particular song

tag ini sangat kelakar, okey!

1] If Someone Say “Is This Ok?” You Say?
Lagu : aliff aziz - STOP!
Jawapan : apekah? macam mirul jugak. kalo orang tanya ni OK ke tak? aku terus kata STOP! ni lagi sadis, siap ada exclamation mark lagi tu =P

2] What Would Best Describe Your Best Personality?
Lagu : mika nakshima - LIFE
Jawapan : wahh, my personality adalah kehidupan. yeah! aku, kamu, dia dan mereka completes me~!

3] What Do You Like In A Guy / Girl?
Lagu : aliff aziz - ku sendiri *suka lagu ni*
Jawapan : hm. nasib la. dia shuffle lagu aliff aziz je. haha. ku sendiri? adakah ini bermakna aku lebih menyukai diriku? ataukah aku adalah diva yang baru menggantikan anysz? hahahah =P

4] How Do You Feel Today?
Lagu : KAT-TUN - bokura no machi de
Jawapan : apekah? searching pakcik google kejap. ha, maksud dia -in-the-town. mungkingkah aku berperasaan seperti di dalam bandar harini?

5] What Is Your Life Purpose?
Lagu : aliff aziz - sayang-sayang
Jawapan : hamikla, lagu dia lagi. tujuan hidup-ku adalah untuk saling menyayangi di antara satu sama lain , kan? teringat lagu tadika dulu-dulu. satu2, sayang Allah. dua2, sayang Rasulullah. tiga2, sayang ibu bapa. satu dua tiga, sayang semua~!

6] What Is You Motto?
Lagu : wyclef jean ft akon, lil wayne & nia - sweetest girl
Jawapan : wahhaha. sweetest girl lagi tu~ GO! GO! jangan jeles.

7] What Do Your Friends Think About You?
Lagu : chrisye feat peterpan - menuggumu
Jawapan : diorang menunggu ku? apekah motif?

8] What Do You Think About Your Parents?
Lagu : ike yoshihiro - cool whispers
Jawapan : mungkinkah kata-kata mereka yang tegas terkandung kelembutan di sebalik itu? atau kata-kata mereka sungguh kool seperti bisikan? yeah, they are my cooleast parents!

9] What Do You Think About Very Often?
Lagu : kamenashi kazuya - kizuna
Jawapan : searching google again. it means -the-bond-between-us. apakah aku sentiasa memikirkan tentang relationship-ku dengan orang? oh, ade jugak betulnya :)

10] What Do You Think About Bestie?
Lagu : mika nakshima - I LOVE YOU
Jawapan : lihat itu, wahai kawan-kawan ku. terbukti sudah, aku sayang kat korang. lol =P

11] What Do You Think Of The Person You Like?
Lagu : kaela kimura - oh pretty woman
Jawapan : oh, aku suka. ya! ya! dan ya!

12] What’s Your Life Story?
Lagu : daughtry - over you
Jawapan : I have no idea what it means.

13] What Do You Want To Be When Grow Up?
Lagu : timbaland - apologize
Jawapan : apekah maksudnya? besar-besar nanti kerja aku adalah minta maaf kat orang? aku buat banyak kesalahan kat orang eh? aiyak, takutt! mintak maaf banyak-banyak, ye!

14] What Do You Think When You See The Person You Like?
Lagu : jordin sparks - tatoo
Jawapan : takyah tengok title. tengok lirik dia. heheh =P

15] What Do Your Parents Think Of You?
Lagu : YUI - rolling star
Jawapan : mereka fikir aku adalah bintang yang berguling-guling. kalo bintang yang bersinar takpe jugak. adehh! *guling-guling kejap*

16] What Will You Dance To At Your Wedding?
Lagu : maroon 5 - won't go without you
Jawapan : habis la pengsan semua tetamu kat situ.

17] What’s Your Hobby / Interest?
Lagu : the click five - happy birthday
Jawapan : birthday aku lambat lagi la. apsal tetiba lak hobi aku ucap happy birthday? oo, mungkin aku selalu wish happy birthday kat friendster? oh. aku hampir terlupa. hari ni, maulidur rasul.


18] What’s Your Biggest Fear?
Lagu : linkin park - shadow of the day
Jawapan : oh, baru ku tahu, aku takut bayangan hari ini. tetiba, seram sejuk menghantui diriku.

19] What’s Your Biggest Secret?
Lagu : alicia keys - no one
Jawapan : hoho. tade sape boleh tahu rahsia aku. shhh! biarlah rahsia~

20a] What Do You Think About The Person Who Started This Tag?
Lagu : m2m - pretty boy
Jawapan : sapekah yang start this tag ni?

20b] What Do You Think About The Person Who Tagged You To Do This Entry?
Lagu : avril lavigne - innocence
Jawapan : banggalah kejap dua orang budak tu. inesenkah? *sambil menekan next next banyak kali* =P

yeah, dah habis dah tag ini. LEGA! sangat panjang tag ini. tapi, nasib baik tag ini lawak~ boleh jugak menghiburkan hati ini. aku mahu tag:

baboon jadian, iekabean, e-zodeen, & alinsays sila-silakanlah buat~

p/s: waaa.. aku konfius. Ya Allah, help me!

No comments: