Sponsored

Wednesday, March 12, 2008

SIJIL PELAJARAN MALAYSIA-KU

12032008

10am - aku masih leka menonton Attention Please. hahaha =P

1010am - ayah ajak aku pergi sekolah. alang-alang denz nak pegi pusat latihan memandu. nak daftar ape tah; donno. aku kata nanti la; awal lagik~ ke nak suruh ayah amik? tanak. nak balqis amik.

1030am - ayah & denz balik. dorang dah pegi tengok-tengok sekolah. ayah suruh pegi. hmm, aku pun bersiap la. pakai baju sekolah yang sudah di-seterika awal pagi tadi. pagi tadi, aku bangun awal dari biasa. hehehe =P. siap2, aku kata jom. ayah suruh abang aku hantar sebab abang aku & denz nak pegi kangar.

1100am - sampai kat dewan sekolah. banyak la jugak yang dah datang. tapi majoritinya belum datang. kelas aku baru 5 orang amik. aku orang ke-6. sign sijil berhenti sekolah. takde hutang apa-apa. cikgu kasik slip periksa. TAHNIAH!

tengok. agak berterabur susunannya. hahaha
the result:

dua
dua
satu
satu
dua
dua
tiga
tiga
dua
satu
dua
satu
dua

cube teka ape yang B. subjek kritikal. alhamdulillah, aku bersyukur Ya Allah! walaupun tak cemerlang-gemilang-terbilang. terima kasih, YA ALLAH!

;
La tahzan,sekiranya tidak cantik keputusanmu. tapi bersyukurlah! tapi jangan terlalu gembira sekiranya elok keputusanmu. tapi berSYUKURlah! kerana ia adalah sebahagian daripada TAQWA"

maka sungguh! Allah menCINTAI org2 yg BERTAQWA (3:76)

wahai sahabatku, sekiranya air matamu mengalir kerana KEKECEWAAN maka berSABARLAH kerana itu juga SEBAHAGIAN TAQWA, wahai saudaraku.

dan org yg SABAR dlm KEMELARATAN, PENDERITAAN. mereka itulah orang-orang yang BERTAQWA (2:177)

sekiranya benar begitu, maka bersabarlah. sabarlah, dan terus bersabar. Allah telah menentukan apa yang baik untukmu... :)

Dan Allah menCINTAI org2 yg SABAR (3:146)

>> credits to aiqha

anysz : jangan sedih2 ok!
ifaa, rai n asma' - tahniah ya!
ilyana, mukmina - you've done your best!