Sponsored

Wednesday, February 27, 2008

8 random facts about me

aku kena tag oleh YB anysz. macam mane keje YB, senang ke? oh, tag ini pasal 8 fakta tentang diri.

right. well. here are my 8 things.

1.dilahirkan pada 15 September 1991. di Hospital BESAR Kangar. tapi sekarang menetap di Arau, the royal town =P. berkongsi zodiak virgo dengan my sis (aisyah), my lil brother (afarz) dan my niece (aibah). aku jumpa sorang online buddy yang bkongsi tarikh lahir sama dengan aku. sama hari, sama bulan dan sama tahun! >>> nazlyna

2.currently, I'm jobless. duduk rumah; makan - tidur - masak nasi (lauk ade jugak eh) - tengok komputer - dengar radio - tengok drama - baca buku - lipat kain - bla bla bla.


Ayumu bullied by her former friend, Manami

3.kdrama & jdrama addict =P hishhh, sape tah yang ajar. semalam, baru habis tengok drama LIFE. drama ni ade 11 episod dan start airing tahun lepas. pretty enjoyable~ boleh kasik 4.8 bintang. its theme song is LIFE by Nakashima Mika. dan lagu dia sangat bessttt :) downlaod?


ini bukan handset aku

4.susah bangun pagi. huhu, much much sori ye umi. bukannya taknak bangun awal, tak terjaga. selalunya, aku akan letak maximum level for ringtone untuk alarm clock. sebab, kalo letak level 2 atau 3 pasti tak dengar. handset tu pulak kadang2 terbungkus dengan selimut la, bawah bantal la. tak terjaga langsung~!

dahh brape dah? duhh, lagi empat.

5. takut naik motor. dulu kawan aku pernah ajak, tapi aku kata taknak. naik sekejap je, keluar kawasan sekolah sekejap. dahla masa tu pakai kain, tak ke susah. alih-alih aku jalan kaki, dia tunggang motor slow-slow sebelah aku. hahahah =P maybe sebab memang tak pernah diajar naik motor. famili aku memang takde sorang pun yang pakai motor. dulu, ayah aku pernah accident. terus dia takbagi anak-anak dia naik motor jugak. even so, naik kereta lagi best dan selamat!

6.i'm the 6 out of my 7 siblings.

7.selalu rasa ngilu bila dengar bunyi dua metal bergesel. macam sudu besi diletakkan dalam kole (cawan) besi. yewww. tu selalunya guna mug atau cawan plastik.


and the 8. I've always want to play and feel the snow =P

lawak hari rabu

bahasa melayu standard:"aku pergi ke rumah kau untuk mencari engkau tetapi engkau tak ada."

loghat utara: "aku pi rumah hang nak caghi hang, pi pi hang tak dak".

loghat pantai timur: "Kawe gi ghumoh mu nok caghi demo, gi gi mu tak dok."

No comments: