Sponsored

Wednesday, February 20, 2008

lucky message?

tet tet ..
1 sms masuk. inbox. select.

* * * * * * * * * *
these 10 stars are special for thos who are sitting for SPM'07. send the sms to 10 person of your bestfriends. 1 person = 1A.

duhhh. ade juga mesej-mesej begini. seronoknya kalau ia boleh menjadi kenyataan. realiti. wahhh! dengan hanya 5sen, korang dah boleh dapat 1A! hehehhe. kalo hantar kat badfriends, jadi apa ya?

p/s : aku tade kredit =P plus takleh percaya benda-benda ni.
p/s/s : dengar cerita, spm result keluar 28/2. haritu, orang mara kata 14/2. berganda-ganda pulak tarikh dia ya! macam-macam la.

[edit]

baru lepas mandi. dah wangi~ hahaha. pakai deodoran rexona kaler oren. aku suka yang merah jambu. sedap bau dia. tapi, kat frshoppe dah habis. nak beli rexona teen, mahal pulak. dah tu, aku tengok macam nak spray nyamuk je. last-last beli je la yang oren. baunya pun boleh tahan. melayang la RM4.90 ke laci cashier frshoppe. mahal 40 sen dari thestore :)

tadi tengok 1 litre of tears the movie. ada part tu, aya kata:

"the CT scan was fun. I felt like I was in a space shuttle. you don't get to do this often. its fun"

time tu, aku gelak. sebab aku pun rasa macam tu jugak! aku penah kena CT scan tu 2 kali. first time, waktu aku kecik. masa tu, aku sering sakit kepala. kali kedua, tahun lepas. masa accident. doktor nak check takut-talut ade apa-apa kat otak. sebab aku mengadu, aku pening kepala. best woo buat scan tu~ hehehe. baring atas tu, nanti dia bawa kita masuk dalam lorong tu. bentuk dia panjang, macam roket. best2, korang mesti cuba! hahaha =P

[/edit]

No comments: