Sponsored

Tuesday, January 26, 2010

Contest 3G


saat tengok gambar budak takmau senyum + caption di atas ni, aku dah tergelak. apekah contest 3G ni? oh, iye adalah singkatan gambar gelak guling dan anda haruslah meletakkan gambar yang boleh membuatkan orang yang tengok gelak@ketawa. jika ianya sampai berguling2 atau separa guling, markahnya pun sudah pasti lebih. hahaha. oh ye, contest ni dianjurkan oleh encik lowlucky.com

kenapa aku join contest ni? saje suka2 menggeledah folder-folder gambar dalam komputer ni. & when I searched, I found these 2 pics.

klik pada gambar untuk paparan lebih jelas ye!

tasneem tengah sibuk cari date due downy ke?

antara dua?

5 comments:

aku junsu said...

hu..tq sebab lawat blog saye..ni kes melawat kembali..gambar budak tu comey giler..keke

Solehah said...

hehe..so cute tasneem tu.

balqis said...

@aku junsu
oh. minat junsu ae.
one of my fren ske sgt kat micky.
adoi =)

@solehah
TQ. ikut makcik dia kot?
haha.

azizan4444 said...

kesian pakcik tu keliru..hehehe...

gudluck ye...hehe

balqis said...

@azizan4444
actually, gaya pakcik tu sgt comel. ha3.