Sponsored

Thursday, November 19, 2009

sem I : habis


pagi191109

rindu dengan nasi lemak bungkus kat rumah. kalau kat Pandan, selalunya aku makan yang dalam polisterin. yang seronoknya, kadang-kadang boleh buat 2 in 1 (nasi goreng + maggi goreng) =D

NEWS - I've bought new spectacles! ape orang kate, bingkai petak SEPARUH? ape-ape jela. kesimpulannya, aku harus makan banyak CARROT untuk mata sebab power naik. hu, sedih~

sem I dah tamat. balik rumah takpayah lagi nak bawak balik sameh doss atau guyton yang berat itu. tapi kan, kenapa beg aku still berat eh? konpius =S

mase balik naik tren ritu, opposite katil aku ade these two guys. mulanya tak perasan pun sape sebab aku dah tutup langsir-bergelap =P tetibe, terdengar suara-suara yang pada mulanya aku ingatkan bahasa india, rupa-rupanya bahasa JEPUN-la! gaya japanese ni cakap rupa-rupanya takdela sebutir-sebutir macam yang selalu dok tengok drama tu. dah biasa kan~

terus aku mesej seseorang itu. haha, jeles tak? dia suruh aku cakap dengan japanese tu. tapi..
aku : komunikasi tak berjaye. ha3.
D : tula, haritu orang suruh belaja, tanak =P
malas ar, baik tido.


malam perdana siswa 2009. tema: biruhitam


p/s: tasneem da pandai panggil cikqih. suka2 =D

3 comments:

umu said...

agak2 ar makan tu weyh,,
brape ramai nak makan banyak tu,, heee

balqis said...

eh, tu mmg btoi org banyak tula kat rumah kte.
tak tipu =P
(lupe nk letak yg daun pisang-nye)

harini lg best. dpt makan satu setengah nasi lemak~

Najah Farahin said...

tasneem sampai harini dok panggil cikqih walaupun takde depan mata dia. rindu la tuuu
-kaknajah-