Sponsored

Sunday, June 07, 2009

biskut cicah tehais

location: iqra'books
bgmusic: sinarfm kedai hafifah bukak. sengal.

huhu, lama dah aku tak menulis. rasa nak berkarat dah otak ni. beku and jammed segalanya bagai.

sekarang ni, aku tengah mnikmati hidangan jimat orang malas order makann. senang-senang beli je biskut julie's yang ade krim ke butter ke pastu order teh ais bungkus satu! takdela penat nak mnunggu nasi atau mi atau bihun atau MAGGI dimasak di kedai. entah kenapa aku rasa malas pulak nak makan benda2 berat macamtu kalo aku duduk sorang2. tapi, kalau duduk rumahku syurgaku; aku la yang makan banyakkk sekali. lagi-lagi, kalau ade sambal tumis atau air asam, tambah 30 eh 3 kali pun takpe~!

keje harini, aku ganti 1. juwairiyah (pekerja baru) balik kampung. 2. abg saif n kak najah balik pinang 3. kak ina pula staff malam. iqra'books kurang pulak orang harini; emel order tshirtlabuh pun tak rancak seperti biasa. ordernya berjalan tapi yang nak packing2 takde. bosan pulak takde keje nak buat, hehe (aku kan workaholic, kata aminah). maka, aku pun mem'buang masa' dengan jayanya; alahaii.. (termasuk la publish new post ni, hehehe *evil laugh*)

tetiba, ade satu suara berkata-kata:
"oiii.. sapula sampah ke. buat banner buku ke. kemas2 buku ke...."

Okay. okay. back to work. hancuslah sape dapat pekerja seperti aku =P


p/s: hm, bilala pakcik posmen ni nak sampai eh?

No comments: