Sponsored

Friday, January 26, 2007

lari




i choose home today. haha :D hari ni ponteng merentas desa. hehe :P. why? saja-saja. 4 tahun datang, tak pernah menang even in top 20. huhu, ape la. last year, lari juga. tapi jatuh. tertolak-ed by someone. trauma nak lari ramai2 :P

;
kajian baru-baru menunjukkan DIGI tidak selamat digunakan.

apabila anda guna line DIGI dan rakamkan dalam camera, perhatikan elok-elok. anda boleh perhatikan kelibat seekor penunggu bewarna kuning akan mangekori pengguna tersebut. jin atau toyol kuning ini akan ikut anda ke mana-mana. laut, gunung, hutan, dalam komuter malahan dalam kereta lalu kat terowong pun dia ada gak.

tak seram ke bila sentiasa diekori macam tu? dah lah botak, pendek, tembam dan berwarna kuning cerah, makhluk ni jugak akan mengajuk-ajuk pergerakan anda! pada masa yang sama, mereka akan menari-nari dan menyanyi lagi "I will follow Him" dari filem 'Sister Act 1' yang diubahsuai liriknya.

so, hati-hati pengguna DIGI, kerana anda diperhatikan. ini bukan rekaan. tetapi anda boleh lihat sendiri dengan mata kat TV baru-baru ini. kenapa, tak percaya ke?


No comments: