Sponsored

Wednesday, November 12, 2008

there's no place like home!









yippee! I'm finally back home at last. lama dah tak updet, blog ni pun dah bersawang agaknya. last night, aku sampai pukul 7 malam bersama beberapa kerat je passenger yang tinggal & kak najah amek kat stesen bas kangar. umi & aminah takde kat rumah, dorang pergi terengganu. tok ngah losong meninggal 10hb pukul 3 petang, sehari sebelum aku pulang. innalillahiwailaihi raji'un, kepadaNya jualah kita kembali. hu, sedihnya dah takde lagi tok yang akan ku jumpa bila balik terengganu nanti.
fourth single - Mayonaka no Shadow Boy release on 22/10/08 from Hey! Say! Jump featuring their first actual love song, which is used as a theme to the TV drama Scrap Teacher - Kyoshi Sensei

hehe, sukaaaaaa sangat2. tiap kali aku balik je, dorang mesti release single baru. cuti mid-semester sebelum ni, diorang kuarkan 3rd single - your seed. lagu tu jadi theme song kungfu panda. yang 4th single ni pulak, theme song untuk drama jepun.

aku cuti tak sampai 3 minggu pun, akhir bulan sebelas dah balik semula nilai. hm, what I'm gonna fill this holidays with? hu, bahasa inggeris aku teruk la. nak buat ayat-ayat power untuk essay pun dah susah. iyela kan, dulu masa SPM aku hafal cerita-ceriti. sekarang, mana ada lagi essay berbentuk story ni - semuanya kena bertemakan akademik. I have to improve lots though :) baca NST, ok?

camne exam? he, camne ye. OK-la, I think. yet aku rasa takpuas hati sikit pasal chemistry paper. taktahu la kenapa, tak sedap je rasa bila habis jawab paper chem ketas dua. whatever it is, it have finished already, aite~ tunggulah result-nya semeseter 2 nanti, insyaAllah.


"why not get paid to leave a comment?"

duit yang aku peroleh dalam youthsays ni baru RM0.85 sen. kalau korang aktif berdiskusi dan meng-invite rakan-rakan untuk masuk youthsays ni, maybe boleh dapat banyak lagi duit. cuba la try.

Monday, October 06, 2008

episod raya 2008


EID-MUBARAK to all.


selamat hari raya dari wan muda sekeluarga.


family ayah teh, cumah n ayah taa.


girls only. boleh buat poskad ni.


kediaman rumah makcik chah - every year balik kampung, duduk rumah ni la. antik tak? he =P


kami kazen :) teman gaduh-gaduh dan main-main.

sehari sebelum raya, luangkan masa melawat masjid kristal. lawa jugak~

ibah mendominasi.


half set.


full set.


hantar aisyah balik ireland


11 haribulan balik nilai. aduhh kene studi nampaknya.

Friday, June 13, 2008

i'm belajar-ing

sorry readers yang menyingggah.

lama tak updet sebab sibuk di USIM ni. hari ni dah bape haribulan dah? em, 13. so dah 13 harila aku di USIM ni. susah sikit nak online sebab selalunya kuliah / tutorial habis pukul 4/5 petang. nak kejar bas lagi balik kolej kediaman satu hal. kang terlepas, tak balik la rumah. ni pun, curi masa break kejap masuk lab komputer. kuliah sekejap lagi pukul 10.

ape khabar orang rumah? rindu semua. waaaa.. adek ebah pun tak sempat lagi tengok muka. nanti ade nama, kasitahu eh kak najah?

kolej kediaman aku namanya camellia court. jauh jugak la kolej dengan USIM, adela dalam 15 minit naik bas. rommate aku pulak orang terengganu. satu rumah, ade 6 orang. dan ade 3 kos. kos perakaunan dan muamalat, sains & teknologi, syariah & undang2. dan, alhamdulillah aku dapat tukar kos tamhidi sains teknologi ke tamhidi perubatan. agak struggle jugak, sebab kadang2 aku tak paham sangat lecture ajar. laju!

kat sini, kena jimat sikit duit. makan pun selalunya satu kali je. sarapan kadang2 tak sempat pun. wa, barula rasa makanan tu amatlah mahal. selalu kat rumah, makan je tak kisah berapa ringgit kan~

sorry la kalau blog ini akan tidak berupdet. hehe ^_^ selamat ber-study.