Sponsored

Sunday, August 19, 2007

myvi or viva?



antara dua kereta perodua ni kan, yang mana satu lebih bagus? yang mana lawa eh? hehehe X)) due to the accident 3 bulan lepas, kereta unser masih berada di bengkel kat pinang & tak boleh digunakan. susah sikit nak pergi mana-mana. so, cadang nak beli toyota avanza. walaupun kecil sikit dari toyota unser, tapi okay la sikit berbanding kereta lain yang agak mahal. muat la 6/7 orang nak balik terengganu nanti. sumbat-sumbat je. hohoho ;)

dua hari lepas, aku dah daftar kemasukan ke matrikulasi. tapi, tak tahu matrikulasi mana yang bagus. dia bagi tiga pilihan. huhu. ingat nak ambil yang jauh sikit dari perlis, hehehe. pastu, aku tanya la my mum's suggestion. terus dia kata ambil yang first kedah, changlun. kedua matrikulasi perlis and the last choice ambil pulau pinang. hahaha. tak kasi aku pergi jauh-jauh. & then aku tanya kawan-kawan aku. ade jugak yang ambil sama macam aku. area dekat-dekat aje. senang nak balik nanti. hohoho ;)

senarai matrikulasi kat malaysia :
1. Kolej Matrikulasi Labuan
2. Kolej Matrikulasi Melaka
3. Kolej Matrikulasi Negeri Sembilan
4. Kolej Matrikulasi Perlis
5. Kolej Matrikulasi Pulau Pinang
6. Kolej Matrikulasi Kedah
7. Kolej Matrikulasi Pahang
8. Kolej Matrikulasi Johor
9. Kolej Matrikulasi Perak

hmm. ada kemungkinan tak budak tahun 91 tapi berada di form 5 tahun 2007 dapat PLKN tahun hadapannya? aku sangat-sangat berharap TIADA kemungkinan! hehehe. sebab aku tanak pergi ;) tahniah ya kepada areniex sebab terpilih ke PLKN sesi 2008~

No comments: