Sponsored

Wednesday, March 14, 2007

tag keanehan diri?

thanks kepada kaka wana dan kak najah kerana sudi mengetag aku =p

Rules & Regulations:
Each player of this game starts out by giving 6 weird things about themselves. People who get tagged need to write in a blog of their own 6 weird things as well as state the rules clearly. In the end, you need to choose 6 people to be tagged and list their names. After you do that, leave them each a comment letting them know you tagged them and to read your blog!
6 weird things about me? haha. i am normal, seh.

anyway,

1. suka kumpul benda-benda. kecik-kecik dulu, aku suka beli benda yang ala-ala tikam. ala, yang satu bungkus 20 sen tu. haha, then dapat hadiah. banding dengan my little brother siapa dapat lagi best. kengkadang dapat benda yang comel, kadang-kadang bende ntah pape. suka kumpul. sampai sekarang, masih ada lagi.

2. suka main hujung kain. erk, camne nak cite nih? haa..ada satu kain tu, mesti ada hujung dia tu kan. ala, macam benang yang terlebih tu ataupun jahit tepi yang kat tudung. tak tahu, dah macam habit mesti nak main; tapi ikut jenis benang kain tu la. suka sekali, benang yang dekat tuala tu X)

3. kengkadang terlebih rajin, kengkadang terlebih malas. bila time aku ada mood, boleh jadi rajin sesangat. satu bilik habis dikemasnya, tapi time aku dah memang malas sesangat; habisla satu bilik jadi tongkang pecah. lebih-lebih lagi kalau my sister come back home. bertambah sepah la jawabnya. ish ish tak istiqamah budak nih X)

4. sama macam kak najah, aku juga suka bau petrol. sedap baunya, ha ha ha

5. kecik-kecik dulu aku suka makan kunyah getah. ya, getah. sedap rasanya, tapi sekarang dah insaf. hehe, baru ku sedar getah itu tak bagus dikunyah. keluar toksik-toksik dia kan masuk dalam mulut. ish

6. tak suka buat keje atas meja sendiri. kat rumah aja, kalau kat sekolah takkan nak buat camntu pulak. dalam bilik, ada dua meja untuk aku. satu meja untuk letak barang-barang, satu lagi aku ambil meja luar masuk. meja luar tu la yang aku guna buat kerja sekolah. habis dimarahi ayah, katanya rugi meja tu. haha X)

sekarang, aku mahu mengetag:
- nida
- ivy
- afar
- denz
- atiqah
- pijexs

No comments: